Veluwezoom

Kerstworkshop op 19 december

Op 19 december wordt de Kerstworkshop gehouden,
aanvang 20.00 uur in De Kerkhorst, Dorpsweg 65a te Spankeren.

Lijkt het je leuk om (ook) dit jaar een mooi kerststuk te maken, meld je dan aan voor onze kerstworkshop. Op de avond zelf hoef je alleen maar een (snoei) schaar en een scherp mesje mee te nemen en een vuilnoszak om op te werken. Wij zorgen voor de rest. We hebben al weer genoeg ideeën voor een creatief kerststuk.......... maar wat het gaat worden, dat zie je pas tijdens de workshop.

De kosten voor niet leden bedragen € 35,00. Leden betalen € 30,00. Dit bedrag is inclusief koffie/thee plus iets lekkers erbij en een glaasje om de avond af te sluiten. Opgave per mail abeka@live.nl of telefonisch: 0683334857 Uw bijdrage voor het aantal personen dat deelneemt dient uiterlijk 5 december overgemaakt te worden op rekeningnummer: NL43RABO0355265370, t.n.v. KPMG Veluwezoom o.v.v. Kerstworkshop.